انس با قرآن عامل مهمی برای استحکام بنیان خانواده است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: قرآن کریم به عنوان کتاب آسمانی همه مسلمانان، حاوی آموزه‌ های ارزشمندی است و انس با این کتاب آسمانی عامل مهمی برای تحکیم بنیان خانواده بشمار می رود.
کد خبر: ۹۶۱۰۶۲۰
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در آیین اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم شرق و شمال شرق کشور که به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد، با اشاره به آیات متعدد قرآن کریم در خصوص روابط بین خانواده، اظهار کرد: این آیات نقشه راهی است تا خانواده‌ ها با عمل به دستورات الهی، زندگی سعادتمند و موفقی را تشکیل دهند.

وی با تاکید بر مودت و رحمت بین زوجین، افزود: قرآن کریم زن و شوهر را مایه آرامش یکدیگر می‌داند و به مودت و رحمت بین آنها سفارش می‌کند.

معصومی قرآن کریم را کتاب هدایت و رستگاری دانست و بیان کرد: تدبر در آیات الهی و عمل به دستورات قرآن کریم، تنها مسیر نجات انسان در دنیا و آخرت است. 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به اینکه انس با قرآن کریم موجب تقویت ایمان در انسان می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین مسابقاتی فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه و همچنین تشویق نسل جوان به این امر مهم است. 

در پایان مراسم، از نفرات برتر با اهدا هدیه و لوح، تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است برترین‌ های این دوره از مسابقات، به مسابقات سراسری نیروی پدافند هوایی ارتش که در مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار